Toimitusehdot ja maksutavat
Toimitusehdot:
1. Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 3-7 arkipäivää, postitamme tilauksia arkipäivisin. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse nunna.nektaria(at)ort.fi tai puhelimitse +358 4 05018 302 (ma-pe 9-16 )
4. Lintulan luostari ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Lintulan luostarin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 3 - 7 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
Toimitustavat
Toimitamme verkkokaupan tuotteet postin välityksellä. Toimitustavan hinta määräytyy tilauksen kokonaispainon mukaan ja toimitustapa (kirje/paketti) määräytyy tämän mukaan ja näkyy tilauksen yhteydessä verkkokaupassa.
Kirjeenä toimitettavat tilaukset saapuvat asiakkaan kotiin muun postin mukana. Paketit noudetaan lähimmästä postista.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus (ei koske kierrätystuotteita eikä postimerkkejä). Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen nunna.nektaria(at)ort.fi tai puhelimitse numeroon +358 40 5018 302 (ma-pe 9-16 )
Pyydämme palauttamaan tuotteet postitse omakustanteisesti osoitteeseen:
Lintulan luostari, Honkasalontie 3, 79830 Palokki
Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen.
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
-Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada maksamanne summan takaisin vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Maksetut summat palautetaan samalle maksuvälineelle, jota käytettiin oston yhteydessä.
Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: nunna.nektaria(at)ort.fi tai puhelimitse numeroon +358 40 5018 302 (ma-pe 9-16 )
Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen nunna.nektaria(at)ort.fi tai puhelimitse numeroon +358 40 5018 302. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Valamon luostari pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa maksettu summa asiakkaalle.
Yhteystiedot
Lintulan luostari
Matkamuistomyymälä
Honkasalontie 3
79830 Palokki
Puh. 040 501 8302
Y-tunnus: 0164317-1
sähköposti: nunna.nektaria(at)ort.fi